Weston Forum

Opis forum

Ogłoszenie

Zapraszam serdecznie do aktywnosci na forum :) Ruszmy z tym w koncu :)

Zasady Forum

1) Poniższy regulamin jest bezwzględnie obowiązujący dla wszystkich ogólnie dostępnych działów forum Weston. Jego przepisy dotyczą wszystkich użytkowników bez wyjątku, niezależnie od stażu, zasług oraz koneksji. Nieprzestrzeganie regulaminu wiąże się z konsekwencjami podanymi w dalszej części regulaminu 2) W sprzecznych sytuacjach nie określonych przez regulamin decyzje zawsze podejmuje administrator II. Obowiązki i ograniczenia użytkownika Nieprzestrzeganie poniższych zasad bedzie karane. 1) Zabronione jest poniżanie oraz obrażanie innych osób 2) Zabronione jest używanie słów i zwrotów uznawanych potocznie za wulgarne bądź obraźliwe 3) Należy unikać postów nie wnoszących nic do dyskusji 4) Nowe tematy należy zakładać we właściwych działach 5) Przed wysłaniem wiadomości sprawdź ortografię, gramatykę i pisownię, obowiązuje znajomość NETykiety 6) Jeżeli szukasz jakiejś informacji, potrzebujesz pomocy lub opinii to pamiętaj, że odpowiedź może już istnieć w zasobach forum. Użyj opcji SZUKAJ zanim założysz nowy temat lub zadasz pytanie 7) Dbaj o to, żeby nazwa tematu korespondowała z jego treścią. Pamiętaj, że forum to nie czat, nie oczekuj natychmiastowej odpowiedzi 8 ) Nie wolno podawać linków do programów bądź stron mających charakter destrukcyjny bądź mających na celu jedynie utrudnianie pracy z komputerem osobie otwierającej link lub uruchamiającej program. Zamieszczanie trojanów, keyloggerów, flooderów, próba włamań na konta innych użytkowników etc. przy wykorzystaniu forum jest surowo zabroniona i oprócz bana może się zakończyć zawiadomieniem odpowiednich organów ścigania 9) Użytkownik jest odpowiedzialny za wszystkie posty napisane z jego konta 10) Zabronione jest podawanie linków, adresów lub informacji dotyczących piractwa komputerowego 11) Treści antysemickie, rasistowskie, zdecydowanie szowinistyczne, pornograficzne i inne treści zabronione przez prawo, a także nawoływanie do przemocy (również w postaci graficznej np. w avatarach) są zabronione 12) Obowiązują ograniczenia techniczne dotyczące avatarów, podpisów oraz wklejanych grafik - Maksymalny rozmiar avatara to 60x60 pikseli - Podpis może zawierać maksymalnie 100 znaków, zabronione jest umieszczanie grafik w podpisie III. Prawa użytkownika 1) Każdy użytkownik ma prawo do własnych opinii i poglądów oraz do tego, żeby traktowano go z szacunkiem 2) Każdy użytkownik ma prawo wypowiadać się swobodnie na forum, zakładać tematy i pisać posty o ile jego wypowiedzi nie łamią regulaminu 3) Użytkownik ma prawo zgłoszenia skargi na stronniczego jego zdaniem lub niesprawiedliwego moderatora. Skarga taka powinna zostać przesłana w postaci PW do administratora. Pamiętać należy, że skargi źle umotywowane lub tendencyjne mogą być powodem do ukarania użytkownika. Decyzję podejmuje administrator 4) W interesie każdego użytkownika forum jest dbanie o aktualność (i poprawność działania) podanego w swoim profilu adresu e-mailowego. Użytkownicy dostają na niego wszelkie informacje o działaniu forum. Aktualność adresu e-mailowego jest jedyną możliwością odzyskania hasła do forum IV. Obowiązki, ograniczenia i prawa moderatorów 1) Moderatorzy mają prawo zamykać, kasować lub edytować tematy lub posty co do których mają podejrzenie, że w jakikolwiek sposób łamią regulamin forum, zobowiązani są w tym samym momencie wysłać prywatną wiadomość autorowi tematu z uzasadnieniem swojego działania 2) Moderatorzy zobowiązani są podchodzić do wykonywanych zadań jak najbardziej bezstronnie 3) Moderatorzy mają prawo karać użytkowników, którzy ich zdaniem złamali regulamin. 4) Moderatorzy mają prawo składać wniosek o dalsze ukaranie użytkowników forum jeżeli mają przeświadczenie, że doszło do kolejnych pogwałceń zasad regulaminu forum. Ostateczną decyzję podejmuje zawsze administrator 5) Moderatorzy nie mogą obrażać, poniżać oraz nadużywać swoich funkcji w celu poniżenia użytkownika, lub uzyskania własnej korzyści, działanie takie grozi pozbawieniem funkcji moderatora czasowo (zawieszenie w prawach moderatora na 1, 3, 6 miesięcy) lub permanentnie 6) Moderatorzy mają możliwość umieszczania w podpisie więcej niż 100 znaków V. Kary 1) Za nieprzestrzeganie regulaminu użytkownikom grożą kary , o których surowości decydują moderatorzy lub administrator 2) W zależności od stopnia naruszenia regulaminu stosuje się następującą gradacją kar: - 3 Upomnienia PW od moderatora lub administratora - Wiecej niz 3 ostrzeżenia to brak możliwości zalogowania - W przypadku osoby zbanowanej założenie kolejnego konta równoznaczne jest z usunięciem konta nowego oraz dodaniem dwóch ostrzeżeń na konto pierwotne - W przypadku szczególnie rażących form naruszenia regulaminu administrator może powiadomić providera internetowego danego użytkownika 3) Każdy użytkownik ma możliwość odwołania się od kary w przeciągu 7 dni od jej nałożenia u administratora forum, odwołania starsze niż 7 dni nie będą rozpatrywane VII. Informacje szczegółowe 1) Administrator oraz moderatorzy nie odpowiadają za treści publikowane na forum 2) Regulamin ten zatwierdzony jest przez każdego użytkownika w momencie założenia konta

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mafiacamorranska.pun.pl www.asking-alexandria.pun.pl www.hh-liga.pun.pl www.dreamteampoland.pun.pl www.pathologicsquad.pun.pl